LOADING

Type to search

RCAST.NET
Noutăți

Gucci a cooptat-o pe Billie Eilish pentru o companie la ochelari de soare

Share
gucci-a-cooptat-o-pe-billie-eilish-pentru-o-companie-la-ochelari-de-soare

Lifestyle

Billie Eilish a devenit chipul celei mai noi campanii Gucci de ochelari de soare. Artista de 20 de ani ne prezintă mai multe fațete ale personalității sale. Detalii, foto și video în articol.

Publicat

acum 5 ore

pe

08/09/2022

Billie Eilish în campania Gucci

Billie Eilish în campania Gucci │ FOTO: captură YouTube / Gucci

Inspirată de filmele noir, noua reclamă Gucci o are în prim plan pe Billie, conducând o mașină de epocă pe dealurile de la Hollywood. Protagonista este urmărită de o altă mașină la volanul căreia se află tot Billie Eilish. Pe parcursul clipului, cele două Billie Eilish prezintă trei modele de ochelari de soare Gucci. La fel ca materialul vizual, ochelarii prezentați îmbină alura retro cu rafinamentul modern.

Vizualizate de Alessandro Michele și surprinse de fotograful Harley Weir sub conducerea artistică a Linei Kutsovskaya, scenele prezintă o selecție de noi stiluri de inspirație retro care oglindesc starea cinematografică a videoclipului. De asemenea, mașinile joacă și ele un rol cheie, explorând ideea că ele funcționează ca extensii simbolice ale celor care le conduc, dezvăluind intențiile, motivațiile și personalitatea acestora. Vizualul se încheie în vârful unui deal cu ambele versiuni ale lui Billie mărturisindu-și dragostea una față de cealaltă.

Potrivit publicației RollingStone, Billie Eilish a fost selectată pentru campanie datorită autenticității sale care se potrivește cu valorile de bază ale casei de modă. Totodată, Gucci menționează că tânăra artistă este considerată de mulți drept vocea generației sale, acest aspect contribuind la alegerea lui Eilish pentru campanie.

Noua reclamă cu Billie vine după ce Gucci a lansat recent campania de toamnă 2022. Materialele sunt inspirate tot din cinematografie, mai exact din filmele lui Stanley Kubrick: “2001: A Space Odyssey”, “A Clockwork Orange” și “The Shining”.

VIDEO: Campanie Gucci Billie Eilish

Îți recomandăm aceste videoclipuri

INFOMUSIC

Muzică nouă

Billie Eilish a dorit să împărtășească fanilor două piese noi, recent compuse. “The 30th” este prima piesă pe care Billie și Finneas au compus-o după ce au terminat albumul “Happier Than Ever”, iar “TV” este o melodie cu mesaj social, în care artista face trimitere la legea împotriva avortului. Ambele melodii sunt acustice și se regăsesc pe EP-ul “Guitar Songs”.

Publicat

acum 2 luni

pe

22/07/2022

Billie Eilish Special Acoustic Show la Telekom Forum Bonn

Billie Eilish Special Acoustic Show la Telekom Forum Bonn │ FOTO: Captură YouTube

“O mică surpriză pentru voooi…două piese noi! “TV” și “The 30th” !!! Aceste piese înseamnă atât de mult pentru mine. Sunt atât de fericită să vi le împărtășesc”, a scris Billie pe Instagram.

Potrivit unui interviu pe care artista i l-a acordat lui Zane Lowe, decizia de a lansa aceste două piese acum a fost luată din dorința de a nu se pierde actualitatea mesajului transmis prin versuri. Piesa “TV”, ce face referire la procesul Roe vs. Wade, a fost scrisă în perioada în care era dezbătută legea avortului. Billie și-a exprimat dezacordul cu privire la această lege, piesa fiind deja cunoscută unora dintre fani. Billie a interpretat piesa în cadrul unui concert susținut de curând în Manchester, iar reacția publicului a fost atât de copleșitoare, încât porțiuni din zgomotul creat de mulțime au fost incluse și în înregistrarea oficială.

“The 30th” este o piesă mai personală, artista detaliind în versuri internarea în spital a unei persoane dragi. În interviul cu Zane Lowe nu a dat nume,

 » Citește continuarea pe pagina autorului