O „clonă” a lui Ed Sheeran a păcălit tabloidele şi 24.000 de oameni să creadă că e la un meci de box între 2 vloggeri

Când vrei să faci o lume întreagă să vorbească despre un eveniment, aduci „clone” ale unor vedete și le pui în public. E simplu nu?

Vloggeri KSI și Logan Paul au vrut să-și rezolve disputele din mediul online în ring, pentru a doua oară, pentru că prima dată s-a dovedit un eveniment extrem de profitabil. 

Meciul lor, care a avut loc pe 10 noiembrie, a atras și de această dată o mulțime de oameni, peste 24.000 de persoane s-au înghesuit să vadă cine va câștiga. De asemenea, în mulțime au fost prezenți și foarte mulți influenceri din State (meciul a avut loc la Staples Center din Los Angeles), dar și câteva vedete.

Ed Sheeran nu a fost una dintre ele, dar vloggerul Josh Pieters, a reușit să păcălească o lume întreagă în a crede că artistul britanic a fost acolo. Tabloidele au scris la foc automat despre acest subiect, iar Josh a făcut cu siguranță niște bani frumoși din acest prank.

A reușit toată această treabă datorită unui tip care seamănă leit cu Ed Sheeran: Ty Jones și care primește, la rândul său, bani pentru apariții la evenimente. 

Printre influencerii care au fost păcăliți de această mișcare, se numără: Roman Atwood, WillNe, Amanda Cerny, Keemstar, RiceGum, CalFreezy, Sommeer Ray, FaZe Rug, Wroteshaw și Tana Mongeau. Toți s-au pozat / filmat și postat pe platformele lor conținut cu fake Ed Sheeran de la meciul de box, pe gratis, în condițiile în care ei cer foarte mulți bani pentru o banală postare.

Tabloidul The Sun a picat și el în plasă. 

Dar, mai bine, vezi cum a fost planificat totul și cum au decurs lucrurile la fața locului:

Sursa: unsitedemuzica.ro